Page 95 - posl_Kosymova_kaz_tili_adebiet_dlya_rus_6
P. 95
4-тапсырма. Саяхатшылар туралы мәтін құраңдар. Ойларыңды нақ осы
шақ және ауыспалы осы шақта білдіріңдер.
5-тапсырма. Мәтінді оқып, ойды жалғастырыңдар.
Әлемде сіз бен біз білмейтін қызықтар көп-ақ. Алайда саяхат
туралы айрықша ақпараттардың орны ерекше. Өйткені кім болса
да балалық шағында ертегі оқып, оған бойлау барысында ел танып,
жер көрсем деген ой туады...
6-тапсырма. Топтық жұмыс (тауға, жер астына, ну орманға, көлге саяхат).
Осы саяхаттың түрлері туралы мәліметтер жинап, саяхатшылар туралы
ой бөлісіңдер.
ЖЕДЕЛ ӨТКЕН ШАҚ
Жедел өткен шақ қимыл, іс-әрекеттің жақында болғанын, орын-
дал ғанын білдіреді.
Жедел өткен шақ етістік түбіріне ды, ді, ты, ті жұрнағының
қосылып, жіктелуі арқылы жасалады.
Жедел өткен шақтың жіктелуі
Жекеше Көпше
I сыйладым сыйладық
сыйладың сыйладыңдар
II
сыйладыңыз сыйладыңыздар
III сыйлады сыйлады
7-тапсырма. Етістіктерді нақ осы шаққа, ауыспалы осы шаққа және же
дел өткен шаққа айналдырыңдар.
Салыстыру, анықтау, тырысу, іріктеу, дамыту, талдату,
арман дау.
8-тапсырма. Жұптасып диалогті жалғастырыңдар.
– Сәлем, Дана.
– Сәлем.
– Ертең сыныптастармен саяхат қа шы ғатын болдық.
– ... ... ?
95