Page 17 - posl_Kosymova_kaz_tili_adebiet_dlya_rus_6
P. 17
2-тапсырма. Мәтінде Абайға деген сағыныш қалай берілген? Әжесі Зере
Абайды қалай еркелетеді? Сол сәт ті мәтіннен тауып оқыңдар.
3-тапсырма. Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді тауып, кестені
толтырыңдар.
Деректі зат есім Дерексіз зат есім
4-тапсырма. Берілген сөз тіркестерін мәтіндегі қандай сөздермен ауыс-
ты руға болады? Мәтіннен тауып, теріп жазыңдар.
Берілген сөздер: ойлап жүр еді, үйге асыққан, толқытқан,
құшағына алды да.
5-тапсырма. Қоржындағы етістіктерді деректі,
дерексіз зат есімдермен байланыстыра отырып,
сөйлем құраңдар.
6-тапсырма. Абайға неліктен «Телғара» де ген хабарласу
есім берілген? Қосымша дереккөздерді пай да- жасырыну
ла нып, ізденіңдер. шыдау
7-тапсырма. Төмендегі жоспарға сүйене оты рып,
«Асыл әжем» тақырыбына эссе жазыңдар.
1. Әже – отбасының ұйытқысы
2. Әже тәрбиесі
3. Әжемнің ертегілері
13-14-сабақ Ана мейірімі
1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Мәтінде кім туралы ай тыл ған?
Құнанбайдан кейінгі екінші үлкен тұлға, ұлы Түсіндірме сөздік
Абайдай асылды дүниеге әкелген ардақты ана –
Ұлжан. Ұлжан ұстамды, пайымы мен ақыл-мейірімі Қолы қалт еткен
мол, дана ана болған. Анасы Ұлжан қолы қалт де – қолы сәл
еткенде баласына көп көңіл бөлген. Абай әжесі бо сай қалғанда.
кейде шаршап, тілегін орындамаса, өз шешесі Пайым – ақыл,
па расат.
Ұлжанға қиылады. Ұлжан көбінесе өлеңсөзді көп
біледі. Небір ескі жырларды, айтыстарды жатқа
айтып береді.
М. Әуезов
17